2013. november 17., vasárnap

Lakkteszt

Sziasztok! Ma 2 lakk tesztjét is szeretném nektek bemutatni, ugyanis eredetileg 2 külön manikűrt akartam csinálni, de ahogy egymás mellé tettem őket, rájöttem hogy  eggyütt mennyire jól mutatnak szóval összegyúrtam őket.
Lássuk csak, az első körömlakk egy Rose Nail Chocolate 36 sötétbarna körömlakk, a másik pedig egy Jollie France körömlakk aminek nincs árnyalata, vagy nem találtam.  A világosabb JF lakkot nem most vásároltam, de mivel még nem volt róla teszt, ezért lesz most bemutatva. A barna szín pedig a mai nap termése. 
Jolly France: Kupakja kézre áll, ecsete rövid, nem csíkoz, és tökéletesen ellehet vele oszlatni a körmön a lakkot. A tartóssága kb 3-4 nap, még 1 rétegben is, még a köröm végeknél sem kopik meg. Fénye, fedése kíválló, én 1 réteget kentem fel belőle és mivel nem látszottak ki  a körömvégek ezért nem is igényelt egy újabbat. A fénye pedig nagyon szép, a 4. napon is csak egy pici kopik meg belőle. A száradási idő kb. 30 másodperc.
Rose Nail : Kupakja a megszokott, kicsi kézre álló, ecsete pedig rövid, nem csíkoz, egyenletesen lehet eloszlatni a lakkot. Nekem 2 rétegben fedett teljesen, és egy élénk, sötétbarna színt kaptunk vissza. Az illata csoki illatú ami a felkénés közben, illetve utána is érezhető. A fénye nagyon szép, tükörfényű, a napfényben pedig csodás. A száradása kb. 1 perc. A tartósságáról még nem tudok sokat elmondani.


És a képek a manikűrről:
A gyűrűsujjamon a barnába, egy picit belekaptam a körömvégeknél, azt nézzétek el nekem:)

Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!
Mc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése