2013. november 2., szombat

Essence Happy Holidays Snowflake Topper

Sziasztok!
Itt is vagyok az első körmös bejegyzésemmel. Gondolom mindenki hallott már az Essence Happy Holiday trendkiadásáról. Ha nem, akkor ide beszúrok egy képet, hogy miket is tartalmaz ez az ünnepi kiadás:






Amint a képen látjátok hiperszuper jó dolgok, én amikor megláttam a boltban, egyből a karácsony hangulata csapott meg.  Ha IDE kattintasz, akkor bővebb infókat is találhatsz a termékekről.



Szóval ma egy DM-es körúton voltam, ahol pedig beszereztem a  fedőlakkot, aminek fantázianeve: 01 Let is snow!    Az üvegecskére van ragasztva egy magyar feliratos papír, amin levan írva hogyan kell használni.

Üveg, csomagolás:  Hatalmas üveg, összesen 10ml-t tartalmaz. A kupakra ragasztva van egy holo matrica amire rávan írva hogy "Shake me!" (vagyis: "Rázz meg!"). A csomagolás az ünnep szineit idézi.

Lakk: Csurig van színes csillámokkal, amik a fényben gyönyörűen kápráznak. Valamit fehér 6 szög csillámmal, amik az aljára van leülve, és 2 golyó segítségével kell felrázni őket, miközben gyönyörködhetsz a "hóesésben". A csillámelosztás egyenletlen, van amelyik körömre egy fehér sem jut, van amelyikre vagy 20 is, viszont imádom!

Ecset: Duci ecsete van, ami nagyon jól felveszi a lakkot, és a csillámokat, nem csíkoz, nem maszatol.

Most pedig jöjjenek a képek.
 Talán ezen a képen látszódik benne a legjobban a kis szines csillámok, itt még nincs felrázva.
Itt pedig már felvan rázva. Mint látjátok ilyenkor telis-tele van fehér csillámmal az egész körömlakk.


És hogy lássátok ti is hogy milyen felkenve, elkészítettem manikűr formájában is.
Ezt a 2 lakkot használtam hozzá, a Cairuo 16-os Blueberry árnyalatát (aminek amugy teljesen áfonya illata van, nem csak fantázianév) és a másik pedig a fentebb említett Essence Happy Holiday topper a 01-es let it snow árnyalaban.
Így néz ki az egész manikűr, a gyűrűsujj kivételével felkentem a toppert, a gyűrűsujjra pedig egy kék alap után az átlátszó lakkot.
Itt eléggé ráközelítettem a körmömre, itt látszik a legjobban hogy színes csillámokat is tartalmaz.
Szóval köszönöm hogy elolvastátok a bejegyzést, és még így a végén elmondanám, vagyis inkább bocsánatot kérnék az miatt hogy ilyen rövidek a körmeim. De, jó hír hogy már elkezdtem növeszteni!:)
xoxo: Mc


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése