2014. május 9., péntek

Májusi körömkihívás

Sziasztok!
A május hónap második körömkihívásának a témája a napraforgó volt. 
Próbáltam a neten keresgélni pár inspirációs képet, hogy hogyan is kezdjek neki az egésznek, de egyet sem találtam. Végül magamtól neki láttam, és igyekeztem a napraforgót alkotni :D Nem is lett olyan rossz :)

Barna és sárga(+egy picit zöld ami nem látszik) színekből átmenetet készítettem szivaccsal. Nagyobb pontozóval, és barna színnel megcsináltam a napraforgó közepét, majd köré díszítőecsettel hosszúkás sárga szirmokat csináltam. A középső ujjamra még szárat is próbáltam neki rajzolni, illetve levelet is, de az nagyon rosszul sikeredett, így a többire nem rajzoltam.
Fedőlakkal fixáltam hogy tartósabb és fényesebb legyen!:)







xoxo :mc



2. Napraforgó

4 megjegyzés: