2014. május 7., szerda

Ombre pillangó nyomda+ egy jó lakkpárosítás

Helló-helló!

A körömkihívások és a lakktesztek között, egy kis változatosság kedvéért egyszerűbb manival készültem.
Több új dolgot szerettem volna kipróbálni, mint például egy eszméletlen régi Miss Sporty csillámos lakkot egy szintén világos pink alapra szerettem volna felkenni. Illetve ombre nyomdázást szerettem volna készíteni, így hát összekombináltam őket.
Elég holo hatása volt a Miss Sporty lakknak ezért elég nehéz volt befotózni a valós oldalát.
A már ITT bemutatott rózsaszín lakkot használtam alapként.
(Thimmytől vettem kölcsön a képet. Innen köszönöm:))) )
Tehát hasonló, vagy épp teljesen ugyanazt a lakkot láthatjátok a képen, mint amit használtam a rózsaszín lakkra. 
Ezután jöhetett a nyomdázás. Ehhez a nyomdalemezre keverve vittem fel két Manhatten lakkot. A lemezre cseppentettem egy-egy csepp lakkot fogpiszkálóval összekevertem. Vagyis inkább márványosra kevertem, ezután pedig lehúztam a fölösleget róla és felvettem a nyomdával a mintát.

( Tesztet ITT és  ITT láthattok a két lakkról. )
Majd az Essence téli trendkiadásából származó Happy Holiday Snowflake topperjével díszítettem, mint fedőlakk.

+Tipp: Még télen, rengeteg blogon olvastam hogy Nekik nem vált be az előbb említettem topper, nem vesz fel elég pelyhet. Sajnos, ez Nálam is így volt, eléggé el voltam keseredve, de mivel kidobni semmiképp nem szerettem volna a felét elhasználtam, mint sima, átlátszó fedőlakk. Már elég csekély mennyiség van az üveg alján, felráztam és láss csodát, egy ecset belemártással sok-sok fehér pelyhecske került a körmömre. 
Tehát ajánlom hogy előbb használjátok ki a felét fedőlakknak, mert ahhoz a lakk mennyiséghez igen kevés fehér hatszög került bele.



Köszi hogy olvastatok!:)
Puszi, legközelebb találkozunk, sziasztok! <3



1 megjegyzés: