2014. május 11., vasárnap

Kerszt inspirálta köröm

Sziasztok!
A kereszt, mint szimbólum, mostanában nagyon népszerű lett sokak körében. Mint pólókon, táskákon, nadrágokon és szinte már mindenen ez a jelet lehet látni. Még azoknál is nagyon népszerű akik nem túl vallásosak.
Ez inspirálta a mai manit is.

Mindenképp homoklakkal és kocka strasszokkal szerettem volna készíteni. A homoklakkot érintően annyi nagy választási lehetőségem nem volt, mert csak két ilyesmit lakkom van. ( :D ) Végül az Essence  Me&My Lover piros lakkját válaszottam. Ezt egy alaplakkra két rétegben vittem fel. Miközben ez szárad elkészítettem a gyűrűsujjamat is. 6 db ezüst (!!) strasszot használtam, függőlegesen négyet, és vízszintesen kettőt tettem, a képen látható módon. 
Sajnos az eredeti színét elvesztették a díszek, pár kézmosás után, így már csak feketés-ezüstös árnyalatban tudom megmutatni Nektek :D








xoxo :mc

1 megjegyzés: