2014. május 2., péntek

H&M I. rész

Sziasztok!
Nem rég szétnéztem az a H&M oldalán, és lementettem jó pár ruha linkjét. Tervbe van véve egy út a H&M-be ezért is látogattam meg a weboldalt.
Rengeteg ruha van, és szebbnél-szebbek, jobbnál-jobbak és drágábbnál-drágábbak. Ezért is próbáltam olcsóbb kategóriás ruhákat kiválasztani. Rengeteget sikerült összeválogatnom, ezekről képet és linket fogok beszúrni. Nem szeretném egy részletben Rátok zúdítani az összeset, ezért több, kisebb részletben fogjátok látni.

Szines felső (1300 Ft)
11 színben lehet kapni ezt az atlétát. Szinte mindenki ízlésének megfelelő árnyalatot  tud választani.
Nekem a legjobban a bézs, szürke illetve a kék tetszik a legjobban.

Sztreccs nadrág (3500 Ft)
3 színben kapható. Nem vagyok benne biztos, bár szerintem nem farmer, hanem farmer hatású szteccsnadrág. Javítsatok ki ha tévedek :D
Fekete leggings ( 3000 Ft)
Egyszerű leggings fekete és szürke színben.

Ujjatlan ing (3000 Ft)
Egyszerű ing. Tényleg semmi extra nincs benne, de valami csak-csak különlegessé teszi, mert nagyon megtetszett! Fehér, és ebben a pasztell színben kapható. Ezenkívül van egy másik, fekete változata, amit sok-sok apró virágokkal vannak tarkítva.

Kicsi tatyó (1800 Ft)
Hasonló egy tornazsákhoz, szerintem jóval kisebb mint egy tornazsák. Nagyon tetszik a Whatever felirat.

Fehérben  tetszik a legjobban, de arról nem tudtam képet beszúrni, mert akkor nem fog látszani a fehér háttéren. Az első képen a modellen van egy ilyen póló, és egy szoknya kombináció. Ugyanezt szeretném én is csak fehér színűvel, ünneplőnek.

Hogy én milyen régóta keresek ilyet! Nagyon tetszenek az ilyen fazonú, nagy hónaljkivágásos atléták.
Melegítő (4000 Ft)
Legutóbb hasonlót láttam egy kínai üzletben, de nagyon drágállottam 7000 Forintért, így inkább ez fogadnám el.
Feliratos póló (3000 Ft)
Keep Calm and Paty On feliratú póló. Hát én ebbe egyértelműen szerelmes vagyok!
Csipkés póló (3000 Ft)
Szerintem az egyik leggyönyörűbb póló a H&M ruhái közül!
Nekem nagyon tetszik, bár a testvérem szerint olyan mirha egy függöny lenne.
Egyszerűen imádom az ilyen fazonú pólókat. Nyáron szeretem őket hordani egy magasított derekú nadrággal. Ennyi pénzért tényleg megéri :)

fekete sztreccsnadrág (3000 Ft)
Szintén egyszerű darabról van szó.

Szuper-sztreccs nadrág (4000 Ft)
Szintén több színben lehet megvenni. Ezen a világos-koptatott kéken kívül a kekizöldet hordanám még.
Atléta (2000 Ft)

Fekete-fehér bő póló (3500 Ft)
Különlegesnek tartom meg az eleje kicsit rövidebb a háta pedig hosszabb. A mellrésznél van egy apró zseb. Egyébként 3/4-es az ujja.


Remélem tetszettek a ruhák amiket összeválogattam. Nemsokára hozom a következő részét!
Sziasztok!








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése