2014. május 23., péntek

Ombre Sand

Sziasztok!

Még nagyon régóta szerettem volna készíteni Sand Ombre körmöket. Így tegnap nekiláttam és megpróbáltam kivitelezni amit elképzeltem. Nézzük hogy sikerült.

Az Essence me&my lover piros illetve a hello rosy rózsaszín lakkját használtam fel.
Alaplakkot használtam hogy ne fogja meg a lakk a körmöm, ezután szivacsra kentem fel egymás mellé a két lakkot, leütögettem a fölösleget, majd a körmömre nyomtam és átmenetet csináltam. 
Furcsa, de szép látvány volt ahogy a pirosban apró arany, ezüst csillámok amíg a rózsaszínben erőteljes nagy csillámok vagy inkább kisebb glitterekkel találkozhatunk. 
Sajnos alig látszik az igazi átmenet, mert két, egymáshoz igen hasonló árnyalatot használtam :/








Köszi hogy olvastatok!:)
Sziasztok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése