2014. április 5., szombat

Dm-Ma elbűvölöm a környezetem

Sziasztok!
Ma reggel elszaladtam a DM-be és 50 pontért cserébe kiváltottam ez a kis csomagocskát, amiben 3 termék volt. Mielőtt megmutatnám hogy mit is rejtett, elmondanám hogy szerintem nagyon megéri 50 pontért. Aki pedig még szeretne ilyet szerezni akkor az siessen ugyanis minden DM-ben csak korlátozott számban található meg. Ha jól emlékszem rá akkor kb. 75 db. 
Szóval itt az én kis dobozkám, és most nézzük mit is találtam benne.
Egy körömlakk, egy rúzs, illetve egy hajápolóról van szó.

A rúzs valami csodás! Egy viszonylag kellemes illata is van. Tervezek róla írni egy tesztet, ha van rá igény.
Astor-250

Egyébként mesés az illata! Amikor kinyitottam a dobozt rögön ennek az illata csapott meg. Teljesen átvette minden termék az illatát. Erről is hozok tesztet, ha már használtam.
Dove-Intensive Repair Expressz Hajpakolás


"Kifejezettem a sérült haj helyreállítására lett kifejlesztve. Sampon használat után alkalmazza nedves hajon a hajszálak közepétől a hajvégekig, hagyja hatni 1-3 percig, majd öblítse lett."

Nagyon örültem ennek a lakknak. Valami eszméletlen szép. Persze, mint minden lakkról, erről is csinálok tesztet.
Astor Fashion Studio 267 Purple Queen



Ti kiváltottátok már? Mi lapult benne?
xoxo: Mc








4 megjegyzés: