2014. április 29., kedd

Áprilisi körömkihívás

Sziasztok!
Két nap kihagyás újra itt vagyok, és írom szorgosan a blogposztokat. Mára a áprilisi körömkihívás utolsó témájával érkeztem, illetve az összefoglalót is. Egy szó mint száz az utolsó téma a pillangó volt. Pont időnap előtt nézegettem egy inspirációs képet a neten, úgyhogy némi változtatások, és egy kis plusz dísszel készítettem el. Nézzük mi sült ki belőle.
Igyekeztem a legtöbbet kihozni magamból. 
Alapnak egy sötétpinket választottam, erre került fel szivaccsal a világosabb rózsaszín árnyalat. Amíg ezek száradtak megcsináltam a gyűrűsujjamra. Erre mindösssze egy szintelen alap került, majd a megrajzoltam a fekete testét, majd átmenetet csináltam a két szín összekeverésével. Így készítettem el a kicsit sem szimetrikus szárnya. Fedőlakkal lefestettem.
Végül befejeztem a többi körmöm. Fekete lakkot és díszítőecset állt rendelkezésemre, amivel szabadom kreatívkodtam. Félkört rajzoltam a körmöm egyik felső sarkára. Alulra, a körömvégekhez (és egy kicsit följebb is) cikk-cakkos, hullámos vonalat húztam, amit lefelé terjedően befestettem. A két (görbe és vastagabb) vonalat összekötöttem görbe, egyenletlen vonalakkal. Pontozóval a vastag fekete részre, pink lakkal és pontozóval pöttyöket csináltam.Végül az összeset fedőlakkal fixáltam.






Remélem tetszett Nektek a mai mani. 
xoxo: Mc



6. Pillangó

4 megjegyzés: