2014. április 4., péntek

Essence Viva Brasil trendkiadás

Sziasztok!
Az Essence nyárra is bőven tartogat nekünk trendkiadásokat. Erről hoztam Nektek képeket, egy kis ízelítőként, hogy már ki lehessen tervelni hogy mit is szeretnénk beszerezni. Ha persze lehet majd kapni Magyarországon.


Szemhéjpúderek
01 everbody salsa

02 i ♥ brasil

03 ka-ka-karnival



Egyáltalán nem használok szemhéjpúdereket, viszont nem semmik a színek! Mellesleg a porba formázott minta is nagyon bejön.


Haj-és szempillaspirál


01 everbody salsa
02 i ♥ brasil


03 ka-ka-karnival

Érdekes termékek, kíváncsi vagyok miként működhet hajon. Szerintem főként a szőke vagy világos hajú lányok lesznek előnyben, mert az ő hajukon jobban fog látszani.

Ajakápoló

02 olá brasil!

Ezenkívül még van egy, de arról nem tudtam képet lementeni. Az árnyalata: 01 colour parade


Pirosító

01 i ♥ brasil


02 destination: sao paulo!

Lakkok
01 i ♥ brasil



 02 everbody salsa
03 ka-ka-karnival

04 cool azul 

05 yeah, copacabana!


Nem igazán tudok dönteni hogy melyik jön be a legjobban! Mindez befogom szerezni, előre láthatólag.


Csillámpor szettek
01 colour parade

02 olá brasil!

3-as szettekben lesznek kaphatóak ebben a trendkiadásban a csillámporok.

Gyűrű készítő
01 we like to samba

Az Essence oldala szerint, glitterrel, és körömlakkal kell díszíteni a gyűrűt. Nem ígérkezik túl érdekes projektnek.


Karkötő
01 express your essence


Nem rosszak, bár szerintem ez sem lesz túl népszerű darab.


Ha minden igaz, ma még jelentkezem egy trendkiadással.
Sziasztok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése