2014. április 1., kedd

Big Haul

Sziasztok!
Márciusban rengeteg dolgot vásároltam, főként szépségápolási témában, de volt bennük bőven ruha is. Amire egyébként ha van igény akkor bemutatok azokat is. Szóóóval lesz itt minden, voltak ámokfutásaim a Dm-ben, fordrászkellékesnél, a 100-asban, illetve leadtam 1-1 rendelést  az Avonnál illetve az Oriflamenél is.
Ebben a hónapban össz-vissz 5 körömlakkot sikerült vásárolnom. Egy zöldes színt a Manhattentól, egy piros homoklakkot az Essencéből,ami számomra kicsit csalódás volt. Egy NO NAME lakkot, amin az árán kívül semmi nem volt. Végül pedig 2 darab Aden lakkot, aminek külön történetük van. Hamarosan mindről lesz teszt, mert már be vannak fotózva, már csak meg kell írni a bejegyzéseket.


Az Oriflametől rendeltem egy parfümöt, aminek ritka jó illata van, majd csinálok róla tesztet, hátha másnak is annyira megteszik mint nekem és késztetést érez az iránt hogy megvegye.
Ezenkívül a dobozban még lapult egy korrektor is, amivel jó pár hónapja szemezgettem, de soha nem rendeltem meg. Most pedig vettem a fáradtságot és beleírtam a rendelni valók közé, amikor pedig már megérkezett, a "falba ütögettem" a fejemet hogy miért kínlódtam több hónapig márkátlan, pár százas korrektorral. Erről is lesz teszt.


Hogy nehogy keveset vásároljak ebben a hónapban,(:D) megérkezett az Avonos rendelésem is, amiben 2 testpermetet vásároltam, egy sárgabarack és shea kombinációját és egy virágos illatút. Vegyes érzelmeim vannak irántuk.





Kommentben kiválaszthatjátok hogy melyikkel szeretnétek hogy kezdjem a tesztelést. 
Köszönöm hogy olvastatok! Sziasztok!

2 megjegyzés: