2014. április 17., csütörtök

Képek az életemből #2

Sziasztok!
Meg nem tudom mondani hogy utoljára mikor írtam ilyesmi bejegyzést. Azóta összegyűlt majdnem 2 ilyen posztra való képek, ezért itt van az ideje hogy megosszam veletek életem pár mozzanatát.
A képek főként március hónapban (de némelyik áprilisban) készültek így jópár virágról is tettem be képet.


Egy kedves fiú osztálytársamtól kaptam szülinapomra ebből a virágból egy pár szálat.


Az első napsütéses délutánon márciusban, hozzáfogtam ültetni,persze csakis virág magokat,  amik majd meleg helyre tettem.


Itt pedig már elvan ültetve minden, már csak meg kell várni hogy kikeljen.:-)


Nőnapi ajándék a suliban. 


A kertünkből szedtem "pár" tulipánt az asztalra.


A bejegyzés legcukibb része: kiscsirkék! Valamelyik nap kaptunk 10 pipit egy ismerősünktől. Sajnos még olyan picik hogy muszáj volt mindenféle forgácsból, dobozokból egy melegebb helyet csinálni a  tyúkólba.


 Ajándékba kapott  szemüvegtok.Hát nem cuki? :D


Csillámos manikűr készül a blogra.


Felbecsülheteten érzés amikor az egész kezemre rátapad a csillámpor.




Remélem teszettek  a képek, további szép napot! Sziasztok!

2 megjegyzés: