2014. április 17., csütörtök

Haul

Sziasztok!
A mára az előző poszt mellett , egy rövidke haullal is jelentkezem.
Márciusban is volt egy haul bejegyzés, amiből kimaradt pár szerzemény, így azokat most mutatom meg, ezenkívül pedig néhány újat is sikerült bezsákmányolnom.
A csoportkép.

Beszereztem egy körömmatricát a közeli 100-asban, 300 Ft-ért.
Kétféle volt, ez, illetve egy másik virágos változata. Nekem ez jobban bejött így ez került a kosaramba. 
A jobb oldali lakkot vettem még márciusban, erről már láthattatok tesztet ITT
Az Essence homoklakkot A dm-ben vettem, róla is láthattatok már tesztet ITT

Ezenkívül, szintén egy 100-as ámokfutásom alkalmából vettem 2 lakkot. Eredetileg egyik sem terveztem, de kellett sárga lakk a körömkihíváshoz, a kékes színű lakk meg csak úgy beugrott a kosaramba :D
Róluk hamarosan jön a teszt, már be vannak fotózva, már csak a sorukra várnak, hogy kitegyem őket.


Hát ennyi lett volna ez a haul poszt. Remélem tetszett. :))

xoxo: Mc



2 megjegyzés: