2014. április 2., szerda

Áprilisi körömkihívás

Sziasztok!
Egy újabb hónap érkezett el, ami azt jelenti hogy megint egy hónapig kreatívkodhatunk, hála Manna körömkihívásainak.
Most is 6 állomás lesz, mint mindig, amiket 5-6 naponta kell elkészítenünk. Mivel imádom az állatokat, bűn lett volna hogyha erről kihívásról, merthogy a fő téma most az állatok.
Az első téma volt a pingvin. Ami több kevesebb sikerrel tudtam elkészíteni. Nem a "hagyományos" fekete-fehér pingvint készítettem el, hanem pasztell színeket használtam.

Alapnak pasztell lilát használtam, 2 rétegben, erre próbáltam felfesteni egy kisebb köröm formát. Igyekeztem hogy pont a közepére essen. Erre pedig narancsos-barnás színnel csőrt, illetve lábakat pingáltam neki. A szemeit fogpiszkálóval akartam megkísérletezni, néhol sajnos gülü szemei lettek :D Fedőlakkal fixáltam.
Remélem tetszett Nektek ez a köröm! Sziasztok!
1. Pingvin

4 megjegyzés: