2014. március 14., péntek

Márciusi körömkihívás


Sziasztok!
Sajnos pár napja teljesen meghalt a blog. Ennek az az oka hogy rengeteg tanulni való volt egyrészt, másrészt pedig nem igazán sikerültek a manijaim. Rengetet készítettem ezalatt a pár nap alatt, viszont tényleg pocsékok lettek és ilyen munkát nem szerettem volna feltenni a blogra.
De most újra itt vagyok, élek, próbálok minden bepótolni és helyreszedni magam.

Elsőként jöjjön a körömkihívás újabb fordulója, ami a kedvenc glitteres lakk volt. Nagyon tetszett ez a téma hisz már van egy kedvencem ebből a fajta lakkból, és itt az alkalom hogy megosszam Veletek is.


Alapnak egy Moyra matt lakkot használtam mert talán ehhez illik legjobban ez a lakk. Majd a glitteres csodával díszítettem a körmeimet a hüvelykujjam kettő, és a gyűrűsujjam kivételével az összes körmöm pedig egy réteget kaptak a lakkból. A gyűrűsujjamra pedig hogy egy kicsit eltérjen a többitől, csak a felére tettem.

Köszönöm hogy olvastatok, remélhetőleg mostantól már mindennap tudok jelentkezni poszttal! Sziasztok! 
3. Kedvenc glitteres lakk

4 megjegyzés: