2014. március 27., csütörtök

Márciusi körömkihívás

Sziasztok!
Kicsit késve írom a mai bejegyzést, viszont nem igazán volt időm ezen a délután, így most tudtam megírni csak. 

Tehát elérkkeztünk a márciusi körömkihívás utolsó állomásáshoz ami a kedvenc körömdíszítő volt. 
A kaviárgyöngy vagy a strasszkövek mellett szerettem volna dönteni, de mivel sokan használták a strasszokat, ezért marad a gyöngyös megoldás, mégpedig egy tavaszis maniról lesz szó.

Alapnak világoszöld színt használtam a gyűrűsujjamra pedig egy sötétebbet. Amíg ezek a meg nem száradtak addig piros kaviárgyöngögyket nyomkodtam bele. Mint látjátok a TAVASZ felirat lenne a körmeimet, amiből a hüvelykujjamra nem sikerült az 'Sz' betű. Mert először megcsináltam a 'S'-et, majd elfordítottam az ujjam és megcsináltam a "Z"-t, de mire visszafordítottam rengedesem rájöttem hogy teljesen úgy néz ki mintha két 'S' lenne egymás mellett.Szóval ezért bocsánat.

Köszönöm hogy olvastatok! Sziasztok!
6. Kedvenc körömdíszítő (matrica, kövek, stb...)

1 megjegyzés: