2014. március 5., szerda

Lakkteszt-Moyra Gel Look 912

Sziasztok!
A változatosság kedvéért megint lakktesztet hoztam, a Moyra Gel Look 912 lila lakkját. Imádom ezt a lakkot, szerintem egy igazán tavaszias szín. Most is készítettem képeket, de sajnos nem lettek élethűek, a fényekkel voltak némi problémák. A szemfülesebbek már észrevehették hogy ez a lakkot használtam a tegnapi Körömkihívásban, így újra belinkelem a posztot, és onnan tudtok puskázni milyen is az igazi színe.



Egy pozitív csalódásról van szó, ugyanis két ismerősömnek megvan ugyanez a lakk, és nekik nagyon hamar lepattogzott. Nekem abszolút bevált ez a lakk. Krémes állaga van, egy rétegben nem fed teljesen, de egy kellemes lilás árnyalatot ad a körömnek, úgy is szeretem használni. Viszont most két rétegben használtam így adja azt az erős lila színt, amit a másik linken láttok. Tartóssága kb. 4 nap, tovább még nem volt rajtam mert lemostam. Az ecsete tökéletes, nem vesz fel sok lakkot, csak amennyi pontosan elég. 





Holnap találkozunk!
Sziasztok!

5 megjegyzés: