2014. március 3., hétfő

Lakkteszt. Cr Blueberry 16

Sziasztok!
Ezen a héten több pasztell szín tesztjét is láthatjátok majd a blogon.
Elsőként az egyik kedvenccel kezdem, mégpedig a Cr blueberry 16-os árnyalatú kékkel.
Még tavaly nyáron sikerült beszereznem, rengeteg másik pasztel lakk társasága között volt, viszont, már a fáj a szívem érte, de csak 3 hoztam el. Az egyik közülük a kék, a másik kettőt pedig hamarosan láthatjátok Ti is. Szóval amikor megvettem, egyszer sem használtam. Csak félre tettem, és ott árválkodott szegény. Télen sikerült rá felfigyelnem, és akkor láttam meg, hogy valójában milyen gyönyörű színe is van, azóta pedig nagy a szerelem köztük.
Tehát egy kék színről van szó, aminek krémes állaga van, de ennek ellenére nagyon szépen terül, és jól lehet vele dolgozni. Az ecsete vékony, és vágott, az első rétegben még csíkozott is, viszont egy 2. réteggel el lehet fedni, és nem is fog látszani. A kupakja nem túl jó. De igazából mindig változik, ha kicsit krémes a kezem, akkor úgymond "megtapad" benne a kupak, viszont ha csak simán fogom meg, a műanyag miatt kicsúszik belőle. 
A fedése egy rétegben is jó lenne, de, említettem hogy az ecsete csíkoz, ezért mindenképp szükség van egy 2. rétegre is. A száradása egész jó, a tartóssága pedig szuper. Egyszóval én nem csalódtam ebben a lakkban, és biztos vagyok abban, hogy még sokszor visszaköszön ez a lakk a blogon.
Hogy tetszett a lakk?
 Köszönöm hogy elolvastátok! További szép napot!
Sziasztok!


2 megjegyzés: