2014. március 3., hétfő

Heti Ebay #2

Sziasztok!
Hétfőre, azaz mára a Heti Ebay #2 részét hoztam, amiben szintén 10 dolgot gyűjtöttem össze  Nektek. Főként körmös dolgokról lesz benne szó, de ezenkívül becsempésztem egy kakuktojást is, egy kiegészítőt.




Fimo Gumirúd (1$-kb. 200 Ft)
Azt hiszem a múltheti Ebay-es posztomban is volt már Fimo rudak, de azért gondoltam ide, is beszúrok egyet.

Körömdíszítő toll (2$-kb. 400 Ft)


Körömdíszítő kövek  (1.30$- kb. 260 Ft)


Lábujj szétválasztó (1$-kb. 200 Ft)






Körömmatrica (1.80$- kb. 360 Ft)
Nagyon-nagy USA rajongó vagyok, ezért mindent kedvelek ami ezzel kapcsolatos. Természetesen a köröm díszítés téma sem maradhatott ki.


Világító lakk (1.60$- kb. 320 Ft)
Sok jó véleményt olvastam ezekről a lakkokról, és mivel nem is drágák, lehet hogy megadom egynek a derekam. Talán a 2. sor 4. vagy 7. darabja tetszik a legjobban.


Transzfer fólia (1$- kb. 200 Ft)
Az Ebayes transzferfóliákról is sok jó hallottam, és 200 Ft-ért nem pénz.

 (1.30$- kb. 290 Ft)
Valószinűleg nem csak velem fordult már elő hogy elborult a lakk...Igaz nem folyt ki, de elborult, erre tökéletes megoldás ez. A jól látom valamilyen szilikon dologról lehetne szó, és ebbe kell beleállítani a lakkot, és meggátolja hogy eldőljön.

Keverőpaletta (1$- kb. 200 Ft)


Tüskés karkötő (1$- kb 200 Ft)


Remélem tetszett ez a poszt, és hogy hasznos volt Nektek!
Láthattok ma még egy posztot a blogon, érdemes lesz nézni, hiszen, egy gyönyörű lakkot fogok tesztelni.
Sziasztok!
  










2 megjegyzés:

  1. A lakktartó nagyon ötletes . Fimo gumirudam van , csak nem szoktam használni .
    A lábujjszétválasztó nagyon cukii :D

    VálaszTörlés
  2. A lakktartó nekem abszolút kedvenc, Magyarországon pedig aranyáron mérik... :( Amugy nem állnak ki a kis gumiszeletkék a körmödből? Volt olyan lábujjszétválasztó is, ami egy csiga volt, de már letörölték a hirdetést. Tény, hogy nagyon cuki volt :DD

    VálaszTörlés