2014. március 25., kedd

Heti Ebay #4

Sziasztok!
A tegnapi bejegyzésben említettem hogy hiányosságaim vannak visszamenőleg Pinspiráció illetve Ebay részekből. Tegnap már pótoltam egy részt az Ebayből, most pedig még egyet. Remélem tetszeni fognak azok a (főleg) körmös dolgok amiket összeválogattam.

Mindig is volt egy "rejtett" Hello Kitty mániám, ami kiskoromban egyáltalán nem jött elő, viszont mostmár annál inkább. :D
Szerintem eszméletlen aranyos*-*

Betűk ($3.30 - 660 Ft)
Ha nem is körömre, viszont egyéb más díszítésére is fel lehet használni. Viszont alkalmanként, például karácsonykor tudnám elképzelni ezeket a körmömön.

Szivecskés matrica ( $1.80 - 670Ft)
Ezt még Valentin napkor mentettem le, bár megfogom rendelni, valószínűleg csak a legközelebbi Bálint-napkor fogom hasznosítani.

Lila virágos matrica ( $1.00- 310 Ft)
Úristen! Hát ez milyen gyönyörű?!  1 dollár abszolut nem pénz érte. Ha egyébként szétnéztek az eladó termékei közt több 100 gyönyörű matricával találkoztok, úgyhogy érdemes megkukkantani a kínáltatot.

Karkötő ($1.00 - 210 Ft)
A hatalmas halálfej mániám ezzel a karkötővel teljesedne ki igazán.


Nyomdázó paletták ($4.00 - 900 Ft)
Nagyon szépek, és sokkal olcsóbbak, mintha Magyarországról rendelnénk őket.

Buffer ($1.00 - 120Ft)


Virágos matricák ($1.00 - 210 Ft)
Rengeteg főleg virágos matrica van ha rákattintotok a linkre, de én most csak egyet, a kedvencemet emeltem ki, és hoztam róla képet.


Matrica ($1.00 - 370Ft)
Semmi extra nincs benne, viszont ha valaki más is (rajtam kívül) Minion lázban szenved akkor ez a matrica az ellenszere :D

Tacskós gyűrű ($4.00 - 900 Ft)
Ha egyszer lesz kistestű kutyám, akkor biztos hogy tacskó lesz, mert imádom őket. Ezért ez a gyűrű is szerelem volt.



Remélem tetszett ez az összeállítás, holnap valószínűleg jövök a következővel.
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése