2014. március 18., kedd

Step by step

Sziasztok!
Erre a napra két bejegyzés is jutott, az egyik a Márciusi körömkihívás újabb része volt, a mostani pedig a Step by step hét következő manikűrje lesz. Virágos körmökkel készültem nektek, hisz úgy is itt a tavasz, így valami vidámat is lehet a körmökre festeni. 
1. Első lépésként alaplakkot használtam, majd a már a blogon látott pasztellzöld lakkot használtam két vékony rétegben. Amíg még nem száradt meg, egy hatalmas csillámos halásztam ki a Miss Rose csillámos lakkból, és azt egy fogpiszkálóval applikáltam fel a körmöm bármely részére.

2. A sárga csillám köré feketével és egy fogpiszkálóval megrajzoltam a virágok szirmait.
Így néz ki az egész.
3. A feketére különböző színeket festünk, lehetőleg egy rétegben. Ha nem festettek neki fekete alapot akkor elkel neki 2-3 réteg is, a halványabb lakkokból. Miután kész vagyunk az összes virággal, fedőlakkal lefedjük az egészet.


Ennyi lett volna ez a bejegyzés. Holnap találkozunk. Sziasztok!

2 megjegyzés: