2014. március 28., péntek

Márciusi körömkihívás-Összefoglaló

Sziasztok!
Sajnos véget ért a márciusi körömkihívás, ebből készültem nektek egy rövid, linkes összefoglalóval. 

A kedvenc szín volt a téma, nyomdázós teknikát alkalmaztam a megvalósításához.

Kedvenc körömlakk. Ez már tényleg a kedvencem. Hamarosan egyébként szerepelni fog a blogon.

Glitteres lakk volt megadva mint címszó, és Essence lakkot használtam hozzá.
 ITT

Nekem a Kedvenc mintám a pöttyök voltak, így ezeket készítettem el.

Kedvence díszítő volt az utolsó állomás, itt kaviár gyöngyöket alkalmaztam.


Kedvenc teknika. Itt eltértem az eredeti témától, bár szerintem így sem lett rossz.


Nem időrendi sorrendbe linkeltem be a posztokat, amiért elnézést. Remélem tetszettek a munkáim Március hónapban! Sziasztok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése