2014. március 24., hétfő

Heti Ebay #3

Sziasztok!
Az utóbbi időben több ebay poszttal is elmaradoztam, ezért folyamatosan próbálom bepótolni. 
A mai napra is jutott bőven a bepótolni valókból.

Infinity karkötő  ( $1.00 - 210Ft)
Nagyon tetszik az Infinityt medál, van már ugyan nyakláncom, viszont ez sokkal jobban tetszik, és itthon egy vagyonért árulják, itt pedig pár forintért be lehet szerezni.

24 színű plüsspor  ($1.00 - 370ft/db)
Plüssporom még nincs, és sikerült felfedeznem  ezt a hirdetést, ugyanis itt 24 színűből válogathatunk. Tehát a megszokott alapszínek több árnyalatát kínálják, 370Ft-ért.




Tappancsos körömmatrica  ( $1.99- 620Ft)

Tollas körömmatrica  ( $1.28 - 290Ft)


 Lóherés matrica  ($0.99 - 220Ft)
Ez de aranyos! Mondjuk szerintem sokkal jobb lett volna ha a zöld árnyalatában készült volna, viszont kéknek is megteszi :D

Színes atléta ($3.99 - 910 Ft)
Nagyon tetszenek az ilyen fazonú atléták, rengeteg színben kínálják, úgyhogy mindenki ízlésének megfelelnek.

Írásos naci ($5.60 - 1070 Ft)
Halálfejes fülbevaló  ($1.00 - 210Ft)
Pulcsi  ($15.50 - 3520Ft)
Jézusom!! Hogy én már hány éve keresek efféle pulcsit...A kedvenc webshopomnál (Bp shop) láttam ehhez hasonlót, viszont az ára már túlzottan is sok volt, ezért ismét a Ebayhoz fordultam, ahol bő 3500 Ft-ért megvehetjük.
Transzferfólia ($1.00 - 210Ft)


Köszönöm hogy olvastatok! Sziasztok!


4 megjegyzés:

  1. Szupi dolgokat válogattál össze :)

    VálaszTörlés
  2. A tollas matricát megrendeltem, bátran ajánlom, jó minőség :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm hogy írtál!:) Így mostmár biztos hogy a rendelésem egyike lesz! :D

    VálaszTörlés