2014. március 22., szombat

Tejfölös kekszes

Sziasztok!
Tudom,tudom. Ez egy körmös blog, viszont a bejegyzéseket tekintve tettem egy kivételt és becsempésztem egy receptet is a blog életébe. Konkrét neve nincs, mi Tejfölös keksznek hívjuk, és bár nagyon egyszerű viszont eszméletlenül finom. Lehet cukorral, illetve édesítővel is készíteni így akár cukrosat is fogyaszthatják. 


Hozzávalók:
-Tejföl (Annyit használtok, amennyi akartok hogy  krém legyen.
- Vaníliás cukor
-Folyékony édesítő vagy cukor
-Háztartási keksz. Használhattok kereket illetve kockát is, teljesen mindegy.
-Fakanál, kanál, egy tál amiben keverjük, és egy fedeles műanyag doboz, amiben tároljuk.

1. A tejfölt kikapartam egy tálba.

2. Beleöntöttem a Vaníliás cukrot.
3. Édesítővel vagy cukorral ízlés szerint édesítettem. Ha esetleg cukorbeteg is van a háznál, és Cologrin édesítőszert használtok, akkor csak igazán pár cseppet tegyetek bele, mert nagyon édes.
4. Keverjétek csomómentesre.
5. Egy tál aljára egy vékony réteg tejfölös krémet tettem. Nem kell vastag, az sem fontos hogy mindenhol eltakarja az alját.
6. Kör alakú keksszel kiraktam, az alját, a körülöttük lévő hézagokat, tört keksszel pótoltam.
7. Egy vastagabb réteg krémmel eltakartam a kekszeket.
8. Ezeket a lépéseket addig ismétlitek, amíg el nem fogy a krém. Ha elfogyott akkor rátesszük a tetejét, és a hűtőbe tesszük, amíg meg nem puhul a keksz.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése