2014. március 7., péntek

lakkteszt. Miss Rose-88


Sziasztok! Hogy legyen csillámos lakkteszt is a blogon ezen a héten, ezért most azt hoztam.
Gyönyörű, kisebb-nagyobb holo csillámok úszkálnak àtlàtszó alapban.  Egyàltalàn nem halàszgatós lakkról van szó. Van benne óriási Csillám is, persze ebből jóval kevesebb. Talán ezt kell halászni, mert amikor kiveszem az üvegből az ecsetet, több nagy glitter is ráakad, de mivel sok lakkot vesz fel, muszáj lehúzni, amivel a nagy glitterek is lekerülnek. Ezt ugyan lehet mellőzni, például hogy fogpiszkálóval applikáljuk rá a nagyokat. A kisebbekből pedig kerül rá bőven, egy rétegben is elég
5 féle alapon próbáltam ki, piros, zöld, fehér, fekete, és átlátszón. Szerintem ha csak magában visszük fel nem túl szép, piros, fehér, zöld alapon pedig abszolút a karácsony színeire hajaz. Ha fekete színre visszük fel, egyszerűen gyönyörű! Nem is igazán tudom mihez hasonlítani, de az biztos hogy remekül néznek ki együtt.


Legyen szép napotok! Sziasztok!

3 megjegyzés:

  1. nekem is van egy hasonló lakkom, csak nekem BO márkájú és szívecskés glitterek is vannak benne. :)

    VálaszTörlés
  2. Nemrég elolvastam az elejétől a blogod, és beleütköztem abba a lakkba amit most említettél, ha jól emlékszem akkor fekete átmenet volt a körmök végén, és a glitteres fedőlakkal lefestve. :D igaz?

    VálaszTörlés