2014. február 25., kedd

Dry Marble

Sziasztok! 
Nemrég egy külföldi videóban láttam ezt a teknikát amit most elkészítettem. Gondolom már mindenki ismeri a Water Marble nevű vizes körömfestést. Sajnos ez nem mindenkinek sikerül, köztük vagyok én is, akinek nagyon tetszenek ezek, de rengeteg próbálkozás után is mindig elrontja. Ha Ti is így vagytok vele, akkor ezt a manit Nektek találták ki.

Miután felkentem az alaplakkot, húztam két csíkot a körmöm két oldalára, majd rögtön a felkenés után egy fogpiszkálóval összekevertem.  Próbáltam nem olyan hatást keltenni mintha csak összefolytak volna a színek, ezért néha még cseppentettem egy kicsit és ezt is összekevertem a már meglévőkkel. Miután már teljesen megszáradt fedőlakkal fixáltam. 
Hát ez lett volna az eredmény. Nekem nagyon tetszik, remélem Ti is láttok benne egy kis fantáziát és elkészítitek:)
Sziasztok!

2 megjegyzés: