2014. február 8., szombat

Mancsos körmök

Sziasztok! 
Ma reggel kutya sétáltatás közben megláttam egy sárban a kutyusom lábnyomát, és mivel úgysem volt semmi ötletem amiről készíthetnék posztot a blogra, ezért most mancsos körmöket fogtok tőlem látni. 
Szerintem annyira rossz nem lett ahhoz képest hogy még soha nem csináltam ehhez hasonlót. Ami nálam szintén pozitív dolog hogy csak 1 körmömön sikerült elrontanom a manikűrt. Na de nem is húzom tovább az időtöket, hanem meg is mutatnám hogy készítettem el.
Miután a JF lakkjával lefestettem a körmöm, egy Rose Nails lakk következett, tettem egy csepp lakkot egy kis papírra, majd gombostű fejével csináltam először egy nagy, majd 3 kisebb pöttyöt a képen látható módon. Végül egy vékony réteg csillámos lakkal fixáltam. :)
Remélem tetszett Nektek ez a poszt, sziasztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése