2014. február 28., péntek

Bloghátterek #1

Sziasztok!
Már elárasztottalak Titeket bejegyzéssel a mai napon, ugyanis ez már a 4. poszt.

Nemrég nézegettem, vagyis inkább kutattam bloghátterek után a neten, és találtam jó párat. Sajnos arra már nem igazán emlékszem melyik oldalról mentettem le őket, tehát forrást nem fogtok találni.
Ha jól számoltam kb. 30 db háttér lesz, amiből kedvetek szerint válogathattok!
Na, de kezdjük is.


1. Egyszínű pasztellek

Ez a három kedvencem! Gyönyörű pasztell színek, és ha valamilyen egyszerű hátteret szeretnénk, ami ne vonja el a figyelmet a poszt tartalmáról, akkor ezek tökéletesek.


2. Virágok








3. Csíkok, pöttyök







 


A utolsó képen apró eprek vannak, de szinte alig látszanak, ezért teljesen olyan, mintha csak pöttyöket ábrázolna.


4. Pillangók



5. Egyéb









Hát ennyi lenne ez a bejegyzés. Ha tetszik valamelyik háttér, nyugodtan mentsd le, és használd fel.:)
Hogyha kapok pozitív visszajelzéseket, akár csak egy kommentet, akkor máskor is szívesen csinálok ilyen bejegyzéseket!
Sziasztok




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése