2014. február 13., csütörtök

Sötétkék csillámmal

Sziasztok! 
Ezt a bejegyzést igazából már reggel óta tervezem, viszont valami miatt mindig abba hagytam. Az egyik fő ok az az volt, hogy az innivalóm ráöntöttem a billentyűzetre. Elkezdtem szárítgatni, felitatni belőle a nedvességet, bízva abban hogy nem kell újat venni. Amikor bekapcsoltam újra a gépet és elkezdtem írogatni, addig semmi baja nem volt, ám mikor odaértem hogy elkezdjem a bejegyzést, már nem működött jól, több betűt 2x írt, alig érzékelt valamit. Szóval venni kellett újat..
Most pedig délután 4 órakor, kezdem el a posztot írni.

Tehát a mai köröm szinte csak kék színből áll. Először sötétkék alapot festettem, ezután celluxot helyeztem rá, és világoskék illetve sötétkéket kevertem össze, így kapva egy középkék színt, ezt pedig a celluxolt rész alá festettem, mielőtt nyúlóssá vált volna, lehúztam róla a celluxot.
A gyűrűsujjamat a két szín találkozásakor egy ezüst csillám csíkkal díszítettem. A közepébe strasszkövet helyeztem.
Sziasztok! Legyen szép napotok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése