2014. február 22., szombat

Haul

Sziasztok!
Ma egy Haul poszt lesz, ugyanis az elmúlt napokban beszereztem pár dolgot, a DM-ben, Rossmanban, 100-asban illetve, a Spárban
A csoport kép

Ezt a két gyönyörűségre a 100-ban tettem szert, egyszerűen imádom őket! 
Miss Rose 13 (fehér): Gyöngyházfényű fehérről van szó, hamarosan lesz teszt a blogon róla.
Miss Rose 88 ( csillámos): Hihetetlen nagy kedvenc! Pozitív csalódás volt! Más kipróbáltam, hamarosan erről is jön a teszt.
Darabja 400 Ft volt.

Dm-es szerzeményem egyike
Miss  Sporty Nail Expert Base&Top coat: Amint a neve is mutatja ez egy alap és egy fedőlakk, mióta ezt használom sokkal tartósabbak a lakkok a körmömön, ráadásul nem is károsítja őket. Egyébként van egy száma az üvegen, ha valakit érdekel: 3259


A másik Dm-ből zsákmányolt dolog. 
Essence French manicure tip guides: Imádom a francia manikűrt, de nem volt még hozzá ilyen kis matricám, úgyhogy ideje volt beszerezni egyet. 30 darab van benne, és 3 féle módon lehet felhasználni. Ha minden körömre újat tennék akkor sajnos csak 3 alkalomra lenne elég, de szerintem egyet lehet használni többször is. 400 Ft volt.

Rossman
Essence Nail art Stampy Set: ÁÁÁ!! Nagyon-nagyon rég óta vágyon már egy nyomdázóra, viszont nem találtam sehol. Végül a Rossmanban találtam rá erre. Körülbelül 1000 Ft körül lehetett, de abszolút megérte! Imádom használni. 
Volt benne ugye egy nyomda, egy lehúzó, illetve a kis fém lemez amin rajta vannak a minták. 
Összesen 9 minta van rajta. 


Emese körömlakk lemosó:  Ezt csak 1-2 mondatban említeném meg. A Spárban lehet rá szert tenni pár száz Ft-ért, nekem bevált, és nagyon szeretem.


További szép napot! Sziasztok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése