2014. február 24., hétfő

Heti Ebay

Sziasztok!
Elindítanék még egy sorozatot, a Heti Ebay címmel. Bevallom, rengeteg dolgot tettem a kedvencek közé az Ebay-ről, mert annyira tetszenek. Minden hétfőn megosztanék veletek ezek közül 10 darabot, hátha közülük  bármelyiknek hasznát tudjátok venni!:)

Körömmatrica ( 0.99 $ ~ 220 Ft)
De édes*-*  Nagyon tetszik hogy színesek a matricák, és nem csak 1 színűek. Egyébként virágok, mancs minták, és hangjegyek találhatók rajta. 

Körömdísz ( 2.99 $ ~ 675 Ft )

Körömlakk védő ( 1.82 $ ~ 410 Ft)
Ha ez az, amire gondolok akkor nagyon jó kis szerekezet. Szerintem, ha még friss a lakkozás, ezt a kis csipeszt rá kell rakni az ujjadra, és amíg teljesen nem száraz a lakk, addig megóvja hogy bármihez hozzáüsd, vagy belenyúlj.

Körömlakk (1.69 $ ~ 380 Ft)
Nagyon szép! Régóta keresek hasonlót itthon, bár még nem találkoztam vele.
Fimo gumirúd ( 4.99 $ ~  1125 Ft)


Tollas körömmatrica ( 2.25 $ ~ 455 Ft)

Körömlakklemosó doboz ( 3.03 $ ~ 685 Ft)

Bajuszos matrica ( 1.50 $ ~ 565 Ft)

Körömmatrica ( 4.99 $ ~ 1126 Ft )
  Bármely 6 fajta kerül 1126 Ft-ba, de lehet akár az összeset is, vagy csak 1 fajtát  rendelni. Szerintem gyönyörű! Nagyon szívesen viselném. 

Gyakorlóujj ( 1.00 $ ~ 200 Ft)



Ha tetszik ez a sorozat, akkor hagyjatok egy kommentet a bejegyzés alatt!
Sziasztok!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó sorozat :)
    A bajuszos matricákat már én is kinéztem :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Ha van kedved te is elkezdhetnéd ezt a sorozatot, kíváncsi lennék a Te listádra :D
    A bajuszos matrica valóban klassz, ráadásul nem is drága :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet ,hogy én is elkezdem , de akkor havonta lenne egy ilyen poszt :)

      Törlés
    2. Úgy is jó, ez rajtad múlik.:) Én örülnék ha nálad is olvashatnék ilyent:)

      Törlés
  3. Kleancolor nagyon szép az nekem is megvan
    azt érdemes megvanni :)

    VálaszTörlés