2014. február 2., vasárnap

Pinspiráció #2

Sziasztok! Múlthéten elkezdtem a Pinspiráció nevű sorozatot, amit ezzel a résszel most folytatnék is.
Viszont előtte egy kis személyes rész.
Ma, amint felléptem a bloggerre, 2 elájulásnyi pillantom volt.
Az egyik:
Az egyik ez volt. Huh..hihetetlenül boldog voltam, amikor megláttam hogy 1041 oldalmegtekintés jött össze 3 hónap alatt, és 5 követőm van. Nagyon-nagyon köszönöm! Soha nem  hittem volna hogy ennyi mindenki kíváncsi lesz rá valaha is.:)
A másik pedig ez lenne.
Tegnap feltettem a februári körömkihívás első állomását, és 36 megtekintés és 5 (+ a sajátom) komment érkezett. Ez eddig a legtöbb, ami érkezett a blogra. Nagyon szépen köszönöm.:)

És akkor most jöjjön a pinspirációs rész.

1.Heti Outfit
Nagyon tetszik ,viszont picit félnék hogy elszakad:/


2. Heti Make up



3. Heti haj

4. Heti kiegészítő

5. Heti cuki
Tibeti masztiff. Álomkutya.*-*

6.  Álomhely
7. Heti DIY
Valentinnap közeledtével. Nagyon ötletes.

8. Heti köröm

9. Heti andthatiswhoiam

10. Heti tattoo
10+1. Heti idézet
A jó barát garantálja, hogy kihoz a börtönből, de az igaz barát ott fog ülni melletted


Annyira jó hogy bő három hónap alatt már ennyien olvastok, és ezt soha nem tudom nektek megköszönni!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése