2014. február 16., vasárnap

Pinspiráció #4 + DIY

Sziasztok!
A Pinspiráció 4. részét hoztam a mai napra. 
Egy kis helyzet jelentés:
Tavasz van! Vagyis csak közeleg. Az idő nagyon jó, meleg van, süt a nap, és tényleg olyan mintha már március lenne, viszont még van pár hét a februárból...
1. Heti Outfit

2. Heti Make up

3. Heti haj
Talán halszálka fonás ennek a frizurának a neve, de az biztos hogy nagyon szép.

4. Heti kiegészítő

5. Heti cuki

6. Heti álomhely

7. Heti DIY
Ez de édes*-*


8. Heti köröm

9.Heti andthatswhoiam

10. Heti tattoo


10+1. Heti idézet
A barátok olyanok, mint a csillagok..nem mindig látod őket, de tudod , hogy vannak.




Ééééés egy kis DIY tőlem:

Kelleni fog egy tojáshéj, körülbelül egy tojásnak a 3/4 része.
Félig töltsük meg virágfölddel.
Tegyünk bele virágmagot (én büdöske magot használtam)
A tejére is tegyünk földet, majd óvatosan tömörítsük meg.
Végül egy kis kupakba engedjünk vizet, és állítsuk bele a tojást, így nem fog eldőlni, és még vizet is kap (Ami nem lett befotózva az az hogy lyukat csináltam az aljára, tűvel.)
Ha már jó pár centiméteresre nőtt, a tojáshéjat összetöröm, és a virágot, földdel együtt átültetem:)
Az ablak párkányra tettem, hogy fényt kapjon.


A virágról minden Pinspiráció részben hozok képet, és látni fogjátok, miként fejlődik :)
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése