2014. február 10., hétfő

Februári körömkihívás

Sziasztok! 
A harmadik állomás a februári körömkihívásból a csók/puszi téma volt. Rögtön tudtam mit szeretnék alkotni, viszont az már más kérdés hogy sikerült-e..

Egy kicsit talán eltértem az adott témától, viszont a lényeg benne van. :)
Egy világos rózsaszín lakkal kezdtem, 2 rétegben. Ha megszáradt a gyűrűsujjamra fekete Essence lakkal a XoXo feliratot festettem fel. A kis,-és a gyűrűsujjamat bepöttyöztem sötétkék lakkal, a középsőujjam végét, és a belső széleket is bepöttyöztem. A hüvelykujjamra egy szájat festettem, és sziveket. A sziveket először feketével megrajzoltam, majd egy kicsit beljebb újra festettem a rózsaszín színnel. Ezek köré nagyobb pöttyök kerültek. Végül csillámos lakkal fixáltam.




Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!


3. Csók/puszi

1 megjegyzés: