2014. február 14., péntek

Februári körömkihívás-Szív

Sziasztok! 
Most a Februári körömkihívás 4. témáját hoztam, ami egyben a 2. Valentin napi köröm a blogon.
A mostani téma a szív volt, ami nem is meglepő Valentin nap alkalmából.

Először alaplakkot használtam, majd 1 réteg Cr világos rózsaszín lakkot, amikor felvittem a második réteget, rózsaszín homokot szórtam bele. Mindezt csak 4 körmön csináltam meg, mert a hüvelykujjamat díszítettem.
A hüvelykujjam  szintén alaplakkal indítottam, majd először megrajzoltam a szívecskét, díszítőecsettel. Ezt piros lakkal csináltam, majd a 2. rétegben szórtam bele a piros homokot. Lesöpörtem a fölösleges homokot, és a már többi ujjamnál használt rózsaszín lakkal körbefestettem a szívet, és beleszórtam ide is a rózsaszín homokot. Mindet fedőlakkal fixáltam. 
Minden szerelmes párnak Boldog Valentin napot szeretnék kívánni!:)

Sziasztok!




4. Szív

2 megjegyzés: