2014. február 5., szerda

Februári körömkihívás

Hali Csajok!
 Ma érkeztünk el a második állomásához a februári körömkihívásnak. A téma pedig a rózsa volt, már az elején tudtam hogy fogom megalkotni. 


Sajnos elég béna lett, mert az alapszín és rózsákban lévő világos szín nagyon hasonlít egymásra, de ezt nézzétek el, most készítettem először rózsákat!:)
Szóval az alapszínt, ami ebben az esetben egy rózsaszín körömlakk volt, 2 rétegben vittem fel, a gyűrűsujjamra pedig egy rétegben sötét pinkkel festettem le.Ezután piros lakkal szabálytalan kört készítettem, majd pedig próbáltam rózsa alakzatot formáltam belőle, egy szintén rózsaszín lakkal. Mint a képeken látszik, több-kevesebb sikerrel. Amíg ezek a szinek száradnak addig, zöld levélkéket festettem a rózsák köré. Fedőlakkal fixáltam.
Remélem tetszett ez a köröm:) Sziasztok!


2. Rózsa

1 megjegyzés: