2013. december 31., kedd

Karácsonyi Körömkihívás

Halihó!
 Elérkeztünk ehhez a pillanathoz is, sajnos a karácsonyi körömkihívás utolsó állomásánál tartunk, ami azt jelenti hogy nem lesz több. Én nagyon sajnálom hogy vége lett, nagyon jók voltak a témák, és nem unatkoztam a manik készítése közben. Remélem jövőre is lesz!:)


Szóval az utolsó téma a szilveszter volt. Ehhez valami feltűnő csillámos manikűrt akartam készíteni, és azt hiszem sikerült is.

Összesen két féle körömlakkot használtam a megvalósításához.
Az egy az Essence 02 Circus confetti , és a CR orange 25.



Először felvittem 1 rétegben a Cr lakkját, ami egy gyönyörű szép kicsit neonos pink szín. 
Majd ha megszáradt az Essence csillámos topperjét felvittem körülbelül a köröm feléig, miután ez is megszáradt ugyanezt megismételtem viszont most az előbb felvitt réteg feléig, a köröm végekre.
Ezután egy sima, átlátszó fedőlakkal lefixáltam az elkészült manit.


Köszönöm Manna hogy "megalkottad" ezt a körömkihívást, és nagyon jól éreztem magam, és köszönöm hogy ez az egész részese lehettem.



xoxo: Mc





8. Szilveszter

2 megjegyzés:

  1. Picit homályos, de a csillogás így is nagyon szépen átjön. Jó lett! :) BÚÉK!

    VálaszTörlés
  2. Igen, sajnos még nincs kamerán, de tervbe van véve!:)) Köszönöm! B.U.É.K!

    VálaszTörlés