2013. december 10., kedd

Karácsonyi körömkihívás

Sziasztok! Ma a karácsonyi körömkihívás újabb állomásához érkeztünk. A mai téma pedig a Karácsonyi színek.



Valami más szín kombinációkat szerettem volna használni mint a zöld-piros zöld-arany és hasonlók, bár először én is ezek mellett döntöttem. Végül az utolsó pillanatban változtattam és a fehér-piros lett a végleges döntés.
A használt lakkok:
  • Kallos 178
  • Cr Milk 06
  • Essence Special Effect Topper 02 circus confetti

Először lefestettem a körmeim a fehér lakkal. Azt hittem csak egy réteg kell, de viszont kicsit csíkos lett, ezért kapott egy 2. réteget is.
Megvártam a teljes száradási idejét, majd a piros körömlakkal egy félhold alakot festettem a körmömre. Ezt is megkellett ismételnem egy 2. réteg erejéig mert átlátszott a fehér.  A manikűrt pedig egy csillámos lakkal zártam, amiben a karácsony minden színe megtalálható volt (arany, kék, zöld, piros).









Ez előző körömkihívásos posztról lemaradtam, viszont igyekszem minnél előbb bepótolni.:)


Sziasztok!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése