2013. december 2., hétfő

Karácsonyi körömkihívás

Sziasztok! 
Én is jelentkeztem Manna által meghirdetett karácsonyi köröm kihívásra, és a mai témánk a hópehely/hóesés/jégcsap lenne.

Én a hóesés témát választottam. Először felvittem egy kék réteget, amihez a Cr Blueberry16-os árnyalatú világoskék színt használtam. Majd erre, szivacsos technika segítségével átmenetet készítettem, először egy Avon lakkal szerettem volna megcsinálni az átmenetet, de végül még egy Cr lakk mellett döntöttem  ami pedig a 06 Milk árnyalatban van meg nekem.  
Miután ez kész az Essence hópelyhes körömlakkját használtam ( Essence- 01 Let it snow! ), amiből kicsöppentettem kicsit egy papírra, majd a csillámokat egy fogpiszkálóval egyesével (!!) felragasztottam a körmeimre. Ezután pedig ugyanezzel a fedőlakkal lefixáltam.
Végül csillámport is szórtam rá, ami "szerencsére" a bőrömre is ment, de mivel először szerettem volna lefényképezni, nehogy közben elmosódjon, így tehát még a bőrömön is az ezüst csillámporok vannak.
Ilyen az elkészült manikűr. Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése