2013. december 3., kedd

Hóemberes köröm

Sziasztok!
Ebben a posztban egy újabb karácsonyi manikűrt készítettem el, és ezt szeretném nektek bemutatni.
 Ez egy hóember minta, viszont nincs rajta az egész hóember, hanem csak "nyaktól" lefelé. :D
A használt lakkok: 
CR- Milk 06
Essence C&G- 144 black is black
Aden mini pontozó-rózsaszín csillámos-számot nem találtam rajta
Essence Snowflake Topper-01 let it snow!

Legelször a hóember alapjaként fehér színt vittem fel 1 rétegben. Ha ez megszáradt a díszítő lakkal, először egy vízszintes, majd egy függőleges vonalkát is húztam is vele, mint a képen.  Az utolsó előtti lépés, hogy egy pontozó/rózsafapálca/fogvájó segítségével a fekete lakkal tettem 2 pontot a körömre. Ha minden megszáradt, akkor pedig egy "télies" fedőlakkal fixáltam.



Ennyi lett volna a mai körmös bejegyzés, köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése