2013. december 13., péntek

Karácsonyi körömkihívás

Sziasztok! Ma a karácsonyi körömkihívás újabb állomására készítettem el egy körmöt. A mai téma a karácsonyi díszítés volt.
Elég régóta terveztem már hogy elkészítek egy fényfűzéres körmöt, de valahogy mindig halogattam. Persze most sem jutott eszembe, csak miután az OBI-ban szemezett velem egy égősor. Akkor pedig már biztosan tudtam hogy a mai napi manikűrömön az égősort fogjátok látni.
Legelőször az alapszínként a Jolly France 53 árnyalatú lakkját használtam, amiben arany csillámok vannak.
Két rétegben vittem fel, a tökéletes fedés érdekében.
A drót megfestéséhez egy fekete lakkot használtam ( Essence C&G  144 Black is Back) , ami lemaradt a képről.
Most pedig a lakkok amiket az égőkhöz felhasználtam: 
  • Kallos 178
  • Cr Blueberry 16
  • Essence C&G 159 the green and the Grunge
  • Moyra Neon Matte Effect 702

Végezetül pedig az Essence Happy Holiday Snowflake Topper 02 Let it snow! fedőlakkjával fixáltam a manikűrt.
Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett nektek. Köszönöm hogy elolvastátok.


2 megjegyzés: