2013. december 22., vasárnap

Lakkteszt

Sziasztok! Erre a nem túl télies napra egy gyönyörű csoki barna lakk tesztjével érkeztem.
Azt hiszem egyszer már szerepelt a blogon, viszont most elhoztam a tesztjét is.
 A körömlakk az olcsóbb kategóriába tartozik, viszont nem csalódtam benne. A lakk pedig a Rose Nails Chocolate 36 névre hallgat.
Az ecsete nagyon tetszik mert nem csíkoz, a finise pedig eszméletlen. Gyönyörűen fénylik, emiatt nem is igényelt fedõlakkot.  A fedésével nem igazàn vagyok megelégedve, viszont nem vészes a dolog. Elõször egy rétegben vitttem fel, nagyon szép volt màr így is a színe, viszont a körömvégek àtlàtszottak. 2. rétegben pedig màr sötétebb volt, és màr nem is làtszott àt.
Szàradàsi ideje nagyon jó, kb 20 perc utàn màr 10 körömmel bonthatod a falat.
Megvagyok vele elégedve, màr csak azért is megéri felkenni mert nagyon jó csoki illata van.



Nekem nagyon tetszik ez a lakk igazi őszi szín, de van egy kis télies beütése is :)

Elérkeztünk a bejegyzés végére. Köszönöm hogy elolvastátok! xoxo: MC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése