2013. december 30., hétfő

Lakkteszt

Sziasztok! 
Karácsony másnapján meglátogatott minket tesóm barátnője és kaptunk egy-egy kis ajándékot.
Én bordó színösszeállításban kaptam ezt a meglepetést, aminek kifejezetten örültem.

Először kaptam egy Adenes lakkot ( 18-as számú) és egy tégely kaviárgyöngyöt.
Hihetetlenül örültem neki, nagyon régóta keresek Aden lakkot, és szinte már az egész várost "feltúrtam" érte, viszont egyik üzletben sem találtam, ami miatt egy kicsit elszomorodtam, viszont a lány volt olyan aranyos és elárulta az Adenes lakkok lelőhelyét, szóval  pár nap múlva megfogom látogatni.
.

Kaviárgyöngyöt  azóta keresek mióta berobbant a divatba, de persze sehol nem volt , ahol pedig volt ott méregdrága áron mérték. Úgy voltam vele akkor inkább nem lesz gyöngy a körmömön de én  nem fogok venni méregdrága áron.
A lakkról csupa pozitív dolgot tudok elmondani, szerintem nagyon jó. 
A színe elbűvölő. Ráadásul egy  teljesen ugyanilyen színű lakkom már van a Rose Nailstől , viszont olyan szinten befogta a körmöm felszínét hogy 1 hétig kellett ápolnom hogy minden visszaálljon a régi helyzetébe.
Természetesen  félve kentem fel ezt a lakkot is, mert azthittem megint piros lesz majd a körmöm, ezért egy nappal a felkenés után egy ujjamról lemostam és nagy vigyorral az arcomon tapasztaltam hogy ez bizony nem fogta meg a körmöm felszínét.


Na de lépjünk tovább. Az Aden lakkok csomagolása szerintem nagyon szép, ami különlegessé teszi a kupakját, azok a tulipánok. 
Az ecsetével kényelmes dolgozni, és nagyon jól szétlehet vele oszlatni a lakkot.
Már egy rétegben is nagyon jó a fedése, viszont én két réteget javasolnék  hogy a teljes színet elérjük.
A fénye az gyönyörű, én nem tettem rá fedőlakkot, mert feleslegesnek éreztem. A napokban így is sokan megkérdezték hogy ki csinàlta a gél lakkom. 
Sajnos a gyûrûsujjamon, miutàn lekentem fedõlakkal, sajnos megkopott a színe a gyöngyöknek. Ezúton is köszönöm szépen a lànynak. Xoxo: Mc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése