2013. december 1., vasárnap

Karácsonyi Ombre

Sziasztok! 
Ma egy adventi körmöt szeretnék nektek bemutatni. 
Egy színátmenetes, vagy ombre körömmel készültem, december elsejére. 3 lakkot használtam fel hozzá mindössze és egy alapot. Alaplakként a Moyra  02 fehéres, kicsit átlátszós lakkját tettem fel, mert félő hogy a piros megfogja a körmöm, a zöld lakk az Essence 159 the green the grunge árnyalta volt, a piros pedig a Rose Nail Strawberry 04, majd fedőlakként pedig az Essence Happy Holiday 01 Let it snow hópelyhes fedőlakkjával fixáltam.
Szóval miután felkentem az alapot, egy szivacsra (pl.: fürdő,-mosogatószivacs tökéletesen megfelel erre a célra) festettem a zöld és a piros lakkból egy kicsit egymás mellé, majd egy papírra a feleslegeset leütögettem, ezután pedig a körmömre ütögető mozdulatokkal felvittem a lakkot. A körmöm szélére nem sikerült rendesen befesteni a szivaccsal, de sajnos ezt már száradás után vettem észre. Miután megszáradt a fedőlakkal fixáltam, és a bőrömről lemostam a fölösleges lakkot.   
5 napig volt ez a manikűr a körmömön és így elég nehezen váltunk meg egymástól:) 
Remélem tetszett nektek ez a  köröm, és nem sokára találkozunk!:)
xoxo: Mc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése