2013. december 25., szerda

Karácsonyi körömkihívás

  • )Sziasztok! 
Sajnos nemsokára vége lesz a karácsonyi körömkihívásnak amit Manna szervezett. Már csak ez és egy szilveszteri téma van hátra.
Azthiszem ezt a manikűrt vártam a legjobban, és már a legelején tudtam hogy mit szeretnék alkotni. 
Ez lesz a köröm amihez eddig a legtöbb körömlakkot használtam fel, és ezzel dolgoztam a legtöbbet, és persze a bejegyzés megírása sem lesz könnyű feladat.
Legelőször mindeegyik körmöm kapott egy alapot (2 rétegben), majd pedig a gyűrűsujjamat egy zöld lakkal festettem le.
Használt lakkok: 

Moyra 02
Essence C&G  159 The green and the grunge







Ez elkészült manikűr pedig így néz ki.
Most pedig leírom hogy milyen lakkokat használtam egy-egy köröm elkészítéséhez.

Lássuk csak:


Hüvelykujj:
Moyra 02
Essence C&G 144 Black is back
Feicai 2
Essence happy holiday 02 let it snow!



Mutatóujj:
Moyra 02
Világos zöld homok
Essence happy holiday 02 let it snow!



Középsőujj:
Moyra 02
Arany pigment
Rose nail chocolate 36
Essence C&G  159 The green and the grunge
Jf 53
Cr Rózsaszin (az árnyalata sajnos lekopott)
Cr blueberry 16


Gyűrűsujj: Moyra 02
Essence C&G
Arany pigment
Moyra neon matte effect 702
Bichun 62
Essence 02 circus confetti


Kisujj:
Moyra 02
Essence C&G 159 The green and the grunge  
Cr blueberry 16
Cr rózsaszín nincs árnyalata
Arany pigment
Jf 53
Essence happy holiday 02 let it snow!




Azthiszem mindent leírtam amit szerettem volna.
Bocsánat azért hogy nem tegnap tettem ki a posztot, de mivel tegnap Szenteste volt, ezért nem tudtam kitenni.


Köszönöm hogy elolvastátok
Puszi: Mc





7. Karácsonyfa

2 megjegyzés: