2013. december 31., kedd

Az év utolsó bejegyzése

Sziasztok!
2013 legutolsó bejegyzéseként egy TAG-gel szeretném zárni az évet. Ezt a TAG-et én Mannakörmöknél láttam és nagyon megtetszettek a kérdések, így azt gondoltam én is elkészíteni.

1.Mire vagyok a legbüszkébb ebben az évben?

 A tanulmányi eredményeimre. Bár még csak pár hónap telt el a suliból, viszont én úgy gondolom hogy ezalatt a pár hónap alatt jól teljesítettem, és próbálom megtartani ezt a következő hónapokban is.


2.Hogyan lehetnék jobb abban, amivel foglalkozom?

Még tanulok, szóval erre a kérdésre nem tudok "rendes" választ adni, úgyhogy csak annyit írnék ide hogy akkor lehetek jobb a tanulásban ha minden elé teszem, az a legelső, és csak ezután a többi, és ezt próbálom megtartani.

3.Miben érzem, hogy elakadtam?

A továbbtanulásban. Valahogy nem találtam még meg azt, amire igazán vágyok.

4.Miben kell nagylelkűnek lennem önmagammal?


Azt hiszem hogy egy kicsit kitartóbbnak kellene lennem. Hiába próbálom mindenből a maximumot kihozni, valahogy egy kicsi hiba miatt is az egész felborul, majd végső kétségbeesésemben feladom.


5.Foglalkoztat a karrierem?

Igen. Bár még csak tanulok, de így is elég sokat gondolkodom hogy mi lesz ha...



6.Milyen leckéket tanultam meg?

Sajnos, ebben az évben nagyon sokat csalódtam, de persze ezt mind a saját hibámból ugyanis túl könnyen bízok meg valakiben, és hirtelen nagyon közel lesz a padló.

7.Milyen évet zártam pénzügyileg?

Nincs saját keresetem, így nem is tudok bőven erről élni.

8.Hogyan töltöttem a szabadidőmet?

Ha csak egy pici szabadidőm is volt, próbáltam mindig hasznosan eltölteni. Többé kevésbé sikerült is, azt kell hogy mondjam szinte mindig sikerült azzal  foglalkoznom amivel szerettem volna.


9.Mennyire viseltem gondját a testemnek, elmémnek és lelkemnek?

A testemmel nem nagyon foglalkoztam, mert jól érzem magam a bőrömben. A testemen nincs min változtatni, én elfogadom így magam , és remélem hogy mások is elfogadnak így. :) Az elmémnek és a lelkemnek pedig azt hiszem 100%-an gondját viseltem. :)


10.Mennyire voltam nyíltszívű?

Nem teljesen. Volt egy olyan időszak amikor úgy éreztem hogy ha valakire azt lehet mondani hogy nyíltszivű akkor az én vagyok. A mai napon pedig már pont az ellenkezője van.


11.Mikor éreztem a legkreatívabbnak magamat?

Karácsonykor. Ilyenkor mindig előtör belőlem a kreatív vágy, és ilyenkor mindig szeretek alkotni, új dolgokat kipróbálni.


12.Milyen terveimet valósítottam meg?

Régóta szerettem volna egy blogot, és azt hiszem ez elég volt egy tervnek, szerencsére ezt megis tudtam valósítani.


13.Mi az, amit halogattam?

Néha a nagy TZ-re való felkészülést.

14.Milyen módon tudom átstrukturálni az időmet?

Szerencsére mindenhogy, ez nem okoz nagy problémát.


15.Mennyire hagytam, hogy hátráltasson a félelem vagy a kudarc?

Nagyon :/

16.Mi az, amiben kétségem merült fel?

Hogy vajon képes leszek-e végigcsinálni azt amit akarok.

17.Mikor éreztem a leginkább élőnek magamat?

Amikor a barátaim támogattam és akkor éreztem hogy nem vagyok egyedül.

18.Hogyan tanítottam másokat arra, hogy tiszteljenek?

Sehogy.  Úgy vagyok vele aki kedves velem azzal én is kedves vagyok, és úgy állok hozzá, viszont ha valaki szebb szóval mondva bunkó velem, akkor természetesen én sem vagyok vele kedves. Úgyérzem ezt ő dönti el, ha ő kedvel engem akkor úgy áll hozzám, én is úgy állok hozzá.

19.Hogyan tudom fejleszteni a kapcsolataimat?

Mindig megismerek új embereket, vagy pedig a régi barátaimmal felidézem a régi emlékeket, s ezáltal a köztünk lévő kötelék is erősödik.

20.Voltam-e igazságtalan valakivel?

Sajnos igen.

21.Kinek kell megbocsátanom?

Azt hiszem már senkinek:)


22.Mi az, amit ideje elengedni?

A múltat. Szerintem a múltnak már nincs helye az életemben, és az energiámat pedig a jelenbe és a jövőbe szeretném fektetni.

23.Milyen régi szokásoktól szeretnék megszabadulni?

Attól hogy könnyen megbízok emberekben és olykor-olykor hatalmasakat esek.

24.Milyen új szokásokat szeretnék kialakítani?

Nem tudok konkrét példát felhozni, majd meglátjuk mit hoz a jövő.

25.Hogyan lehetek elfogadó önmagam iránt?

Már sehogy. Elfogtam magam , úgy ahogy vagyok :)








Így a végére mindenkinek Sikerekben gazdag boldog újévet kívánok!:)
B.U.É.K!!

xoxo: Mc


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése