2014. január 1., szerda

Újévi körmök

Sziasztok!
Ma màr 2014-et írunk. Van aki ennek örül, de van olyan aki hallani sem akar az új évről.
Régóta tervbe volt véve hogy január elsején készítek egy olyan körmöt, amire 2014 van írva, de soha nem tudtam megvalósítani. Végül tegnap megjött az ihlet: Szines homokkal és díszítő ecset segítségével fogom elkészíteni.  

Szóval alapként Cr 06 Milk árnyalatú fehér lakkját használtam, erre díszítőecsettel festettem meg a számokat az Essence C&G 144 black is back lakkjával és utána rögtön az apró szemcséjű fekete homokkal leszórtam a körmöm. Miután megszáradt egy legyező ecset segtségével lesöpörtem a felesleget. Végül csillámos lakkal lefedtem, ez a lépés sajnos nekem nem lett szép mert én rengeteg csillámot használtam fel. A fedőlakk és a csillámos lakk ugyanaz volt: Essence 02 circus confetti topper. Bocsánat a képek minőségért, de este fotóztam. Remélem tetszett nektek ez a köröm. Sziasztok! :)

2 megjegyzés: