2014. január 17., péntek

Korall némi csillámmal

Sziasztok. Ma egy kicsit nyáriasabb,korall színű lakkal dolgoztam. Bevallom nagyon várom már a nyarat és unom ezt a rossz idő ezért is vittem egy pici színt a szürke napokba. Egy Moyra lakkról van szó ami a Neon Matte Effect 702 árnyalata. Ezt a színt még ősz körül szereztem be, abban a hitben hogy ez egy neon pink. Első felkenésre tényleg a rózsás színre hasonlított viszont egy következő használatra már teljesen más színt mutatott. Tehát így lett korall szín.



Amint a képeken is látszik még  2 rétegben sem fedett teljesen. A második réteg száradása előtt egy kicsi csillámot vittem fel a körmöm felső részéhez. Ugyan ez egy matt lakk de a csillámok miatt felvittem egy réteg átlátszó lakkot .
A hüvelykujjamra egy strasszkövekből kirakott masni került, aminek egy darabkája már leesett, még a fotók előtt. Viszont szerintem aranyos mint lett:)
Lényegében ennyi ez a bejegyzés. Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése