2014. január 26., vasárnap

Step by Step

Sziasztok!
Sajnos véget ért a Step by Step hét, tehát ez lesz az utolsó.
Nagyon sajnálom hogy bejeződött, mert én tényleg élveztem, és remélem azért nektek is tetszettek a körmök.:) 
Utolsónak egy virágos körmöt készítettem el. 
Amik kellene hozzá:
Bichun 62
Cr orange 25
Strassz
Feicai 2
Csillámos lakk (Essence 02 Circus confetti)
(essence) fedőlakk
1. Első lépésként a rózsaszín Bichun lakkal festettem le a körmöm, egy rétegben. Nem volt gond hogy átlátszott a körömvég.
2. A Cr lakkal és  pontozó segítségével virágot rajzoltam a körmöm alsó részére. Ezt úgy csináltam hogy 5 darab pontot tettem egymás mellé.
3. Tettem egy pontot a virág közepébe is, és ebbe belenyomtam az általam választott színű és nagyságú strasszkövet.
4. A csillámos lakkból cseppentettem ki egy kicsit, és kihalásztam belőle a csillámokat, majd pedig a köröm tövéhez többszínű glittert rakosgattam.
5. A Feicai körömlakkból szintén egy pici cseppet tettem egy kis papírra, ezután fogpiszkáló hegyével bepontoztam a kimaradt, üres részt.
6. Fedőlakkal fixáltam.


Remélem tetszettek a héten bemutatott körmök, és ha szeretnétek még a közeljövőben lesz Step by Step hét. Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése