2014. január 1., szerda

Félhold köröm

Sziasztok! A mai napon egy félhold manit fogok nektek bemutatni. 2 féle lakkot hasznàltam fel hozzà , egy gyönyörű csokibarnàt ( màr volt róla teszt a blogon) a Rose nails chocolate 36 és a Feicai 2-es àrnyalatú lilàjàt. Elõször is 2 rétegben felvittem a barna lakkot, majd fogpiszkàló segítségével megrajzoltam a félholdakat. Ez sajnos làtszik a képen, mert elég egyenletlenül vittem fel. Nekem nagyon tetszik ez a mani, ezért is gondoltam hogy bemutatom. Az elején pedig úgy volt nem mutatom meg nektek, mert a lilàt csùnyàn sikerült felkennem, de aztàn végül mégis. :) Remélem tetszett nektek ez a köröm, sziasztok! :) (Bocsànat ha néhàny magànhangzón nem ùgy àllnak az ékezetek ahogy kellene nekik, viszont telefonon vagyok. Ha gépen leszek igyekszem javítani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése